¿Els preus són amb IVA?

Si. Els preus de la web són preus de venda al públic amb l’IVA inclòs. A la

factura de la teva compra es desglossa el preu.


¿Des de quin país es pot fer la compra online?

Si vols comprar des de fora d’Espanya, envia’ns un email detallant els articles

que t’agraden i nosaltres et contestarem verificant el preu i informant-te de

quina manera t’enviem la comanda i com podràs pagar-la.


¿Puc fer compres per telèfon?

Si. Pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 622 24 67.

El nostre horari d’atenció és de 9 a 13h i de 15 a 17.30h, de dilluns a dijous i

divendres de 9 a 14h.


¿Puc triar una direcció d’enviament diferent de la primera?

Si és la teva primera compra, només podem enviar-te la comanda al domicili

de la teva targeta de crèdit per motius de seguretat. Per a les següents

compres, pots afegir una altra direcció a l’apartat “El meu compte”. Un cop la

hagis guardat, la tindràs sempre disponible per a triar-la quan realitzis noves

compres.


¿Necessito obrir un compte per a comprar?

Si. Per enviar-te la comanda necessitem les mateixes dades que et demanem

per a obrir el teu compte. Amb una sola vegada que ens ho comuniquis serà

suficient, t’estalviarem omplir qüestionaris repetits i et demanarem només les

dades necessàries per a enviar-te el producte i avisar-te si hi hagués cap

incidència relacionada amb la teva comanda.


¿Quina informació rebré una vegada hagi fet la comanda?

Rebràs un email de confirmació de la compra. Si no el reps, posa’t en

contacte amb nosaltres a través del nostre telèfon 93 622 24 67.


¿Puc canviar la meva comanda?

Si necessites canviar la teva comanda truca’ns immediatament al telèfon 93

622 24 67. Si la comanda ja està en marxa al magatzem no serà possible

canviar la comanda i t’ho enviarem tal i com es va sol·licitar. Consulta l’apartat

de Devolucions.


¿Puc cancel·lar la meva comanda?

Podràs cancel·lar-la si encara no ha sortit del magatzem. Truca’ns quan

abans millor al telèfon 93 622 24 67 i facilita’ns el número de comanda que et

vam enviar al email de confirmació. Consulta l’apartat de Devolucions.


¿Rebré el mateix producte que surt a la foto de la web?

Si, tingues en compte que els productes poden variar en funció de la llum, del

monitor del teu ordinador o d’altres factors aliens a la voluntat de Simetrya

Home, que ha intentat reproduir-los de la manera més fidel possible, amb la

professionalitat dels fotògrafs i estilistes que han col·laborat amb nosaltres.


¿Què haig de fer si m’arriba un producte incorrecte o defectuós?

A Simetrya Home et garantim la qualitat en els nostres productes i en el

servei, però si per error reps un producte que no has demanat o que està

defectuós, contacta amb nosaltres a través del nostre telèfon 93 622 24 67 i

consulta l’apartat de Devolucions.


¿Quina garantia tenen els productes comprats?

Tots els nostres articles estan garantits en el cas de que tinguin un defecte de

fabricació. Recorda seguir les instruccions per a la cura del producte ja que no

podrem acceptar-lo com a defectuós si els defectes són deguts al desgast o al

mal ús de l’article.


¿Com puc contactar amb Atenció al Client?

Ens agradarà atendre’t quan ho necessitis a través del nostre correu

electrònic info@simetrya.es.


PAGAMENT

¿Com puc pagar la meva compra?

Amb targeta de crèdit Visa, Mastercard, Amex.

Mitjançant una transferència bancària al número de compte:

2100-3385-30-2200135232 de la Caixa o al número de compte

0081-0101-31-0001243228 del Banc Sabadell.


¿Com funciona el pagament per transferència bancària?

Si selecciones el pagament per transferència, rebràs un email amb el número

de comanda, l'import i el número de compte on has de fer l'ingrés. T'enviarem

la comanda quan comprovem que has fet el pagament.


¿Com es realitza el càrrec a la meva targeta?

Si el pagament es realitza amb targeta de crèdit, l’import de la teva comanda

quedarà bloquejat i no es carregarà i descomptarà del teu crèdit fins que la

comanda no hagi estat enviada.


¿Poden facturar a nom de la meva empresa?

Si, marca la opció empresa a dades personals i omple les dades fiscals que et

demanem.

 

ENVIAMENT

¿On puc rebre la meva comanda?

Recorda que la primera comanda ha d’anar al domicili de la teva targeta de

crèdit per motius de seguretat. Les següents comandes les enviarem al

domicili que tu triïs. No s’envien comandes a un apartat de correus.


¿Quin és el termini d’entrega?

El termini d’entrega aproximat és de 3 a 4 dies laborables. Si el teu producte

no estigués disponible, ens posarem en contacte amb tu per email o per

telèfon per donar-te la opció de seguir endavant oferint una nova dada

d’entrega, o bé anul·lar la comanda.

L’entrega es farà en dies laborables de dilluns a divendres.


¿Quines són les despeses de l’enviament?

Les despeses d’enviament dins del territori espanyol, excepte les Illes

Canàries, Ceuta i Melilla són:

Compres fins a 69€................... 10,15 €

Compres superiors a 70€................... Enviament gratuït

Si compres des d’un altre país de la Unió Europea, les Illes Canàries, Ceuta o

Melilla t’enviarem un email verificant l’import del cost abans de confirmar la

compra.


¿Quin és el procés d’entrega de la meva comanda?

Quan la comanda surt del magatzem, t’enviem un email informatiu amb el

número de seguiment de l’empresa transportista i et carreguem l’import de la

compra a la targeta, si has triat el pagament d’aquesta manera. El t

ransportista es posarà en contacte amb tu per a l’entrega al domicili que ens

has indicat.